Zamówienia publiczne
Toruń, dnia 04.07.2025r.
Notatka służbowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
1. Opis przedmiotu zamówienia
· Przystosowanie i montaż klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w Przedszkolu Miejskim nr 17 w Toruniu– przedmiot zmówienia dotyczył 20 klimatyzatorów o różnej mocy z jednostkami zewnętrznymi.
2. Wskazanie środków przewidzianych na realizację zadania
· Zadanie: remonty obiektów oświatowych § 4270; - 125.740 zł
3. Opis działania w zakresie pozyskania najkorzystniejszej oferty dotyczącej zamówienia.
· Umieszczenie zapytania ofertowego na stronie WWW i BIP przedszkola
4. Nazwisko lub nazwa firmy i adres podmiotu, którego oferta została uznana przez pracownika (komisję) za najkorzystniejszą oraz cena wskazana w ofercie.
Wpłynęły cztery oferty :
· DOMINI P.S.A. - 285 360,00 zł
· AIR MASTERS s.c. Tomasz Urbański, Kamil Zienkiewicz - 118 324,77 zł
· Konsorcjum „Cool Masters” – 128 000,00zł
· PC Sunrain sp. z o.o. - 119 010,00 zł
Otwarcie ofert nastąpiło dniu 03.07.2025 o godz. 12:00, po analizie ofert pod względem formalnym odrzucono ofertę DOMINI P.S.A. ( powód odrzucenia: brak podstawowych danych do kontaktu, nie stawienie się na wizję lokalną, która była warunkiem obowiązkowym przed złożeniem ofert, brak pełnej dokumentacji dotyczącej oferty).
Po analizie szczegółowej pozostałych ofert stwierdzono znaczne przekroczenie przeznaczonego budżetu na realizację zmówienia (we wszystkich ofertach), poproszono oferentów o przygotowanie oferty, która byłaby alternatywą obniżającą koszty zamówienia, jednocześnie nie obniżałaby jakości realizacji zamówienia (zamiana klimatyzatorów VRF na jednostki pojedyncze).
Po kolejnej analizie przygotowanych ofert stwierdzono, że Firma AIR MASTERS s.c. Tomasz Urbański, Kamil Zienkiewicz ul. Szosa Lubicka 18/4, 87-100 Toruń, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a także odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym oraz najniższą ceną oferty 118 324,77 zł.
Małgorzata Nowaczyk
dyrektor przedszkola
Toruń, dnia 16.06.2025r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2025
Dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 17 w Toruniu stosując zasadę konkurencyjności, zaprasza do złożenia oferty w celu wyłonienia Wykonawcy przystosowania i montaż klimatyzacji w kuchni przedszkolnej , zgodnie z poniższą specyfikacją:
- ZAMAWIAJĄCY:
Przedszkole Miejskie nr 17 im. Fryderyka Chopina
ul. Gagarina 210, 87-100 Toruń
tel. 56 661 96 07
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest przystosowanie i montaż klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w Przedszkolu Miejskim nr 17 w Toruniu, przy ul. Gagarina 210.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości, jednostkę miary i ilości oraz koloru.
Niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest w związku ze spełnieniem zasady konkurencyjności.
- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zapytania ofertowego jest przystosowanie i montaż klimatyzacji w pomieszczeniach w Przedszkolu Miejskim nr 17 w Toruniu. Za wykonanie przedmiotu zamówienia uważa się przystosowanie i montaż klimatyzacji w pomieszczeniach o zróżnicowanej wielkości, gotowej do użytkowania.
- Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad oraz spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
- Zamówienie obejmuje również transport przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego,
- Przekazanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie protokolarnie przy obecności
Wykonawcy i Zamawiającego,
- Wymagany okres gwarancji: co najmniej 60 miesięcy (5 lat), liczone od dnia wystawienia faktury,
W okresie gwarancji Wykonawca będzie dokonywał nieodpłatnych okresowych przeglądów serwisowych zgodnych z kartami gwarancyjnymi producenta
- Termin wykonania zamówienia od 28 lipca do 14 sierpnia 2025r.
- Miejsce realizacji zamówienia: Przedszkole Miejskie nr 17 w Toruniu
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolorystki i stylu wyposażenia
Zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia :
Prace obejmować będą następujący zakres:
- Montaż klimatyzatorów ściennych na potrzeby poszczególnych pomieszczeń przedszkola. Montaż klimatyzacji nie może wpływać na sposób działania wentylacji.
- Preferowane miejsce jednostek zewnętrznych montowane na dachu.
- Rozbudowanie istniejącej instalacji elektrycznej z uwzględnieniem zapotrzebowania na energię dla rzeczowej klimatyzacji. Rozbudowa zabezpieczeń.
- Wzmocnienie ścian w miejscu montażu klimatyzatora.
- Wykonanie instalacji odprowadzającej skropliny wraz pompkami do kanalizacji lub na zewnątrz budynku
- Wykonanie obróbki pomontażowej.
- Zaszpachlowanie miejsc pomontażowych widocznych wraz z wymalowaniem ścian w kolorze istniejącym, a w przypadku braku możliwości dobrania koloru przemalowanie całej ściany w kolorze podobnym do istniejącej.
- Jeżeli zajdzie taka potrzeba z uwagi na niedopuszczalny poziom hałasu od agregatów chłodniczych, należy zamontować bariery dźwiękochłonne zmniejszające hałas od strony budynków mieszkalnych.
Specyfikacja :
10 szt. j.w. VRF klimatyzatora 230 V , ściennych sterowanych pilotem oraz wifi o parametrach nie gorszych niż:
- Moc chłodnicza nie mniejsza niż 7.1 kW grzewcza 7.5 kW
- Poziom ciśnienia akustycznego na średnim biegu nie więcej niż 44 dB(A)
- Pompka skroplin – w miarę możliwości należy odprowadzić skropliny grawitacyjnie.
- Funkcja cichej pracy
- Funkcja i Feel – pomiar temp w pilocie
- Funkcja Turbo
- Zużycie energii max 70W
- Przepływ powietrza 750 m3/h
10 szt. j.w. VRF klimatyzatora 230 V , ściennych sterowanych pilotem oraz wifi o parametrach nie gorszych niż:
- Moc chłodnicza nie mniejsza niż 2.8 kW grzewcza 3.2 kW
- Poziom ciśnienia akustycznego na średnim biegu nie więcej niż 38 dB(A)
- Pompka skroplin – w miarę możliwości należy odprowadzić skropliny grawitacyjnie.
- Funkcja cichej pracy
- Funkcja i Feel – pomiar temp w pilocie
- Funkcja Turbo
- Zużycie energii max 60W
- Przepływ powietrza 500 m3/h
3 szt. Agregat CHV 380V 3 Ph o parametrach nie gorszych niż
- Moc chłodnicza nie mniejsza niż 22.4 kW grzewcza 24.0 kW
- Poziom ciśnienia akustycznego max 74 dB(A)
- Współczynnik COP nie miej niż 4.9
- Współczynnik EER nie mniej niż 3.66
- Chłodzenie -5/52 st. C.
- Grzanie -20/27 st. C.
- Funkcja cichej pracy
- Funkcja oszczędzania energii
- Wszystkie silniki i sprężarki w technologii Inwerterowej ( All DC Inverter )
- Waga max 133 kg
- Pozłacane lamele skraplacza – GOLD FIN
- Komunikacja WIFI
1 szt. Agregat CHV 380V 3 Ph o parametrach nie gorszych niż
- Moc chłodnicza nie mniejsza niż 16.0 kW grzewcza 18.0kW
- Poziom ciśnienia akustycznego max 69 dB(A)
- Współpczynnik COP nie miej niż 3.87
- Współczynnik EER nie mniej niż 3.36
- Chłodzenie -5/52 st. C.
- Grzanie -20/27 st. C.
- Funkcja cichej pracy
- Funkcja oszczędzania energii
- Wszystkie silniki i sprężarki w technologii Inwerterowej ( All DC Inverter )
- Waga max 122 kg
- Pozłacane lamele skraplacza – GOLD FIN
- Komunikacja WIFI
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 45.21.40.00-0 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
- 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
- 45.32.40.004Roboty w zakresie okładziny tynkowej
- 45.42.10.004 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
- 45.43.00.00-4 Pokrywanie i Ścian
- 45.44.21.00-8 Roboty malarskie
- 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne
- 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
- 45.33.10.00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i Klimatyzacyjnych
- 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
- 45.33.30.00-0 Instalacja grzewcza
- 45.31.12.00-2- Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
- 45.40.00.00-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
- 45.31.00.00-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WRAZ Z OPISEM SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie, potencjał techniczny, a także którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przy czym za takiego rozumie się Wykonawcę, który spełnia następujące warunki:
- Posiada minimum 4-letnie doświadczenie w wykonaniu/ realizacji podobnego zamówienia, tj. polegającego na dostawie i montażu klimatyzacji.
- W ciągu ostatnich 4 lat zdobył co najmniej 2 referencje od podmiotów, dla których świadczył podobne zamówienie tj. zamówienia polegającego na dostawie i montażu klimatyzacji.
- Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. posiada wszelkie niezbędne narzędzia umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia.
Posiada niezbędne uprawnienia F-Gaz
- Nie otwarto w stosunku do niego likwidacji oraz nie ogłosi\ upadłości.
Opis weryfikacji spełniania warunków:
Wykonawca przedkłada stosowne oświadczenie zawarte w treści oferty.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie:
spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych
w postępowaniu, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedłożenia dowodów, np. kopii umów, referencji lub faktur potwierdzających spełnienie warunków.
- KRYTERIA WYBORU OFERT
- 100% cena
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
- Oferta powinna być poprzedzona obowiązkową wizją lokalną placówki, której dotyczy oferta.
- Ocenie podlegać będą tylko kompletne oferty.
- Oferta powinna być przygotowana w formie papierowej, sporządzona czytelnie w języku polskim oraz podpisana (własnoręczny podpis) przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta powinna zawierać wyszczególnienie ceny za poszczególne elementy zamówienia (wg. kategorii wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia).
Składając ofertę Wykonawca musi przedłożyć:
- Wypełniony formularz ofertowy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,
- Wszystkie składane przez Wykonawcę dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- MIEJSCE i TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Ofertę należy składać w wersji papierowej lub elektronicznej w zamkniętej kopercie w placówce lub na adres e-mail przedszkole@pm17.edu.torun.pl
- Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Każda poprawka w treści oferty powinna być parafowana przez Wykonawcę. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
- Termin składania ofert upływa dnia 3 lipca 2025r. do godz. 10:00
- Za datę złożenia oferty dostarczanej pocztą lub kurierem uważać się będzie datę dostarczenia oferty do Zamawiającego
- Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedszkole Miejskie nr 17 im. Fryderyka Chopina w Toruniu, 3 lipca 2025r. r. o godz. 12:00
- Planowany termin rozstrzygnięcia postępowania ofertowego i wyłonienie Wykonawcy nastąpi nie później niż dnia: 04 lipca 2025r. r. do godziny 15.00
- OCENA i WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodnym z niniejszym zapytaniem ofertowym.
2. Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
- dotyczy niekompletnej oferty,
- jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
- jest niekompletna (np. brak załączników, brak podpisów na załącznikach, brak kompletnych danych w załącznikach),
- Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
3. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
4. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.
6. Oferent zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru Wykonawcy
- WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
- zmiana terminu przewidzianego na rozpoczęcie lub zakończenie usługi zmiany spowodowane: siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym,
- zmianą obowiązującej stawki podatku VAT,
- zmianą unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizacje umowy zmianami formalno-organizacyjnymi.
Przewidziane wyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Warunki zmiany umowy nie przyznają Wykonawcy jakiegokolwiek roszczenia o zmianę zawartej umowy.
- WARUNKI UNIEWAŻNIENIA POSTEPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo, do unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli:
- nie złożono co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą prawidłową realizację zamówienia.
DODATKOWE INFORMACJE
- Niniejsze zapytanie wraz ze wszystkimi załącznikami jest dostępne w Przedszkolu Miejskim nr 17 w Toruniu przy ul. Gagarina 210 oraz na stronie internetowej www Zamawiającego https://pm17torun.naszbip.pl/zamowienia-publiczne
- Osoba do kontaktu: Małgorzata Nowaczyk – dyrektor, e-mail: przedszkole@pm17.edu.torun.pl tel. 56 661 96 07
- W ramach zamówienia nie ma możliwości składania Ofert wariantowych.
- W ramach zamówienia nie ma możliwości składania Ofert częściowych.
- Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich, faktura przelewową.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie, jeśli uzna, iż wycena zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Małgorzata Nowaczyk
dyrektor przedszkola
Toruń, dnia 10.06.2024r.
Notatka służbowa 2 w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
1. Opis przedmiotu zamówienia
· Remont parkietów w salach przedszkolnych - Cyklinowanie parkietu, podklejanie, lakierowanie własnym materiałem w czterech salach dydaktycznych - Całkowity obszar renowacji parkietów wynosi 287m2
2. Wskazanie środków przewidzianych na realizację zadania
· Środki remontowe
3. Opis działania w zakresie pozyskania najkorzystniejszej oferty dotyczącej zamówienia.
· Umieszczenie zapytania ofertowego na stronie WWW i BIP przedszkola
4. Nazwisko lub nazwa firmy i adres podmiotu, którego oferta została uznana przez pracownika (komisję) za najkorzystniejszą oraz cena wskazana w ofercie.
Wpłynęły trzy oferty :
· StanParkiet, Paweł Stańczak – 31 570zł
· Łyczywek Podłogi, Przemysław Łyczywek – 37 310zł
· Albatros, Zbigniew Martuszewski - 22 898zł
Kierując się zasadą uczciwej konkurencji oraz zasadą przejrzystości, zamawiająca skierowała pismo do firmy „Albatros” w celu wyjaśnień zaproponowanej oferty, po otrzymaniu pisemnych wyjaśnień, zamawiająca przyjęła ofertę firmy „Albatros” Zbigniew Martuszewski.
Mimo to, w dniu 05.06.2024r, p. Zbigniew Martuszewski z firmy Albatros poinformował telefonicznie o rezygnacji z realizacji wygranej oferty, w tym dniu zamawiająca poprosiła o pisemną rezygnację, którą otrzymała drogą mailową w dniu 06.06.2024.
W w/w sytuacji zamawiająca wyłoniła z otrzymanych ofert, ofertę która była drugą ofertą z najkorzystniejszą ceną 31 570zł i spełniała warunki udziału w postępowaniu, a także odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym - jest to Firma Stan Parkiet, Paweł Stańczak
Małgorzata Nowaczyk
dyrektor przedszkola
Notatka służbowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
1. Opis przedmiotu zamówienia
• Wyrównanie terenu przy bramie wjazdowej - wyrównanie terenu, podniesienie poziomu w celu odprowadzenia wody deszczowej z podjazdu ok 42m2
2. Wskazanie środków przewidzianych na realizację zadania
• Srodki remontowe
3. Opis działania w zakresie pozyskania najkorzystniejszej oferty dotyczącej zamówienia.
- Umieszczenie zapytania ofertowego na stronie WWW i BIP przedszkola
4. Nazwisko lub nazwa firmy i adres podmiotu, którego ofełta została uznana przez pracownika (komisję) za najkorzystniejszą oraz cena wskazana w ofercie.
Wpłynęły trzy oferty :
- SAWI Sławomir Waliszewski — 32 000zł
- Usługi Ogólnobudowlane Radosław Gałka — 34 000zł
Oferta bez danych firmy - 39 999,99zł
Ze względu na najkorzystniejszą cenę wybrano ofertę firmy SAWI Sławomira Waliszewskiego.
Małgorzata Nowaczyk
dyrektor przedszkola
Toruń, dnia 03.06.2024r.
Toruń, dnia 29.04.2024r.
Notatka służbowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
1. Opis przedmiotu zamówienia
· Remont parkietów w salach przedszkolnych - Cyklinowanie parkietu, podklejanie, lakierowanie własnym materiałem w czterech salach dydaktycznych - Całkowity obszar renowacji parkietów wynosi 287m2
2. Wskazanie środków przewidzianych na realizację zadania
· Środki remontowe
3. Opis działania w zakresie pozyskania najkorzystniejszej oferty dotyczącej zamówienia.
· Umieszczenie zapytania ofertowego na stronie WWW i BIP przedszkola
4. Nazwisko lub nazwa firmy i adres podmiotu, którego oferta została uznana przez pracownika (komisję) za najkorzystniejszą oraz cena wskazana w ofercie.
Wpłynęły trzy oferty :
· StanParkiet, Paweł Stańczak – 31 570zł
· Łyczywek Podłogi, Przemysław Łyczywek – 37 310zł
· Albatros, Zbigniew Martuszewski - 22 898zł
Jednocześnie informuję, iż kierując się zasadą uczciwej konkurencji oraz zasadą przejrzystości, zamawiająca skierowała pismo do firmy „Albatros” w celu wyjaśnień zaproponowanej oferty, po otrzymaniu pełnych i rzeczowych pisemnych wyjaśnień, zamawiająca przyjęła ofertę firmy „Albatros” Zbigniew Martuszewski
Firma "Albatros" Zbigniew Martuszewski spełnia warunki udziału w postępowaniu, a także odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym oraz ceną oferty 22 898zł
Małgorzata Nowaczyk
dyrektor przedszkola
Toruń, dnia 03.04.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Przedszkole Miejskie Nr 17 im. Fryderyka Chopina w Toruniu
(nazwa zamawiającego)
zaprasza do złożenia oferty na remont parkietów w salach przedszkolnych
2. Przedmiot zamówienia:
- sala nr 1 („Biedronki”) Cyklinowanie parkietu, podklejanie, lakierowanie własnym materiałem x4, 72m2
- sala nr 2 („Krasnale”) Cyklinowanie parkietu, podklejanie, lakierowanie własnym materiałem x4, 72m2
- sala nr 3 („Smerfy) Cyklinowanie parkietu, podklejanie, lakierowanie własnym materiałem x4, 72m2
- sala nr 4 („Skrzaty”) Cyklinowanie parkietu, podklejanie, lakierowanie własnym materiałem x4, 68m2
Całkowity obszar renowacji parkietów wynosi 287m2
Proponowane materiały powinny posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi.
3. Termin realizacji zamówienia: od 15.07.2024 r. do 09.08.2024r.
4. Kryterium wyboru oferty: 100 % cena
5. Okres gwarancji: 3 lata
6. Miejsce i termin złożenia oferty: Przedszkole Miejskie Nr 17 im. Fryderyka Chopina w Toruniu, ul. Gagarina 210
- Dopuszcza się przesłanie ofert drogą pocztową bądź pocztą elektroniczną na adres: przedszkole@pm17.edu.torun.pl
- Termin składania ofert: do 26.04.2024 r. do godz. 15.00
- Termin otwarcia ofert: 29.04.2024 r. godz. 12:00
- Zapytania o przedmiot zamówienia: prosimy kierować na adres e-mail przedszkole@pm17.edu.torun.pl do dyrektora przedszkola Małgorzaty Nowaczyk
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Małgorzata Jasińska – specjalista/s żywienia i zaopatrzenia 56 6619607
8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, należy w niej uwzględnić ceny brutto.
Małgorzata Nowaczyk
dyrektor
Przedszkola Miejskiego nr 17
im. Fryderyka Chopina
w Toruniu
Dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 17 w Toruniu
informuje o wyłonieniu
Wykonawcy na remont łazienki przynależnej do sali dydaktycznej, na I piętrze palcówki.
Dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 17 w Toruniu
stosując zasadę konkurencyjności, zaprasza do złożenia oferty zgodnie z poniższą specyfikacją,
w celu wyłonienia Wykonawcy na remont jednej łazienki przynależnej do sali dydaktycznej, na I piętrze palcówki.